A 8 - a ARTĂ


Din neputinţa de a trăi prezentul,
De-a face mult prea mult pe conştientul
Îmbin real cu virtualul.
Pentru a-mi crea, nu vise. Idealul.

Un ideal în care să faci un pas şi încă unul,
Nu-nseamnă a păşi, a merge.
Ci să fi tu nebunul.

Nebunul care prin a sa menire,
Numai nebun ştie să fie.
A fi nebun este o artă. E a opta!
A fi nebun este istorie. Oricând una contemporană.

Nebun de bucurie, fericire, tristeţe, extaz. Nebun de nebunie…
Nebun din dragoste. Pardon! Asta e doar prostie!
Nebun de tot sau degeaba…

Nebunul te face să plângi, să râzi, să plângi ş-apoi să zâmbeşti,
Iubeşte-l şi-nvăţă să-l urăşti!
De ce? De tot sau degeaba…

Peste tot şi toate, eu rămân
Acelaşi. Vechi bătrân nebun….

3 comentarii:

ale spunea...

complicat de simplu
nu am ce sa comenteaz pentru ca deobicei comentez cand ceva nu-mi place
deocamdata mi-a placut tot ce am citit inclusiv simtul "omorului"(umorului) pe care il ai deci.....NU TE OPRI!:P

Anonim spunea...

Foarte reusite pozele,iar versurile sunt la inaltime.Felicitari.

Anonim spunea...

...nebun:)?în sensul bun
fiinca dintre atatia nebuni
cel mai calculat
e,un batran nebun...